Blogger Backgrounds

Friday 1 March 2013

 NEW YEAR ? new for and in everything !
segalanya baru . terkedu sebenarnya .
 rasa tertekan haruslah ada . wah, life always in pressure .
 seriously, aku teramatkah repuh tahun ni .
 aku tak mampu sekuat dulu .
 maybe i act like i don't care but deep in heart, it's so hurt .
eh, amenda plak ni ? just forget it :)

ok, sekolah . dah naik taraf gi SBT (sekolah berprestig tinggi ) .
 huh, asallah mesti tahun ni.
everything started on the 1st week kot .
remedial class, FOKUS , tuition n so mak nenek tu .
mak ai, busy mengalahkan perdana menteri kot. hehe
tak sempat nak 'nakal'2 cen dulu . opss

asrama . ni pun sengal jgk .
alahai, asal lah aku kena humban dok aras atas sekali tu.
 saya GAYAT tau dak !
1st month punyalah terok .
naik ja tangga menuju ke dorm yg 'underground' tu, rasa pening,
nak muntah, mana la aku berani lalu at koridor tu .
wait2, sekarang dah berani tau ! 

relay ? ta tau la apa yg dh jadi. wallahualam. 
dia pun seem don't care anymore about me. jauh hati lah katakan .
find the new one ? hahaha. wallahualam.
malas nk fikirkan pasai semua nie. malas nak
 bersayang2 ni. malas nk beradek- adek nie. malas nak
perah otak utk faham meke lagi. malas nk terasa hati. malas utk
kehilangan lagi . fuhhh. biarlah, people come n go . 

 

No comments:

Post a Comment