Blogger Backgrounds

Saturday 2 March 2013

Masih Ada Mereka :)

 mungkin saja mereka tak sedar, they're someone who light up my world . 
thanks n may Allah bless all u do .
mungkin mereka tak pernah sedar yang mereka teramat bermakna buat diri seoarng insan
yang mereka kira seorang yang cukup kuat utk hadapi segalanya. 
kononnya selamba, rilek , chill ja .
diorang tak pernah sedar, saat2 aku selalu sedih, 
diorang la penghibur, diorang la yg hidupkan kembali gelak tawa aku.
tention bila menjejakkan kaki at sekolah tapi balik ja dorm,
 tengok ja telatah sorang2, tawa aku dah meletus. 

takda sebarang ucapan yg mampu diucapkan utk diorang selain terima kasih,
terima kasih dan terima kasih. MAY ALLAH BLESS U. 
i owe u so much smiles n laugh i ever had . 
nakal diorang tu comel :) 
telatah diorang tu funny :)
diorang memang awesome :)

aku bersyukur ada adik2 dorm yang macam diorang.
diorang support aku . kadang2 seronok usik aku sampai aku terdiam jgk jadinya .
mungkin masih baru utk aku nk judge diorang n diorang utk judge aku.
kita sama2 belajar mengenali satu sama lain eh .

they are ;

1. Siti Farah - budak ni dah stay lama dgn aku . 3 tahun kot. sama2 sedih bila kena humban naik tingkat atas sekali. dia terpisah dgn kawan2 dia. farah, "Allah cuma menguji kita dgn sesuatu yg kita mampu ja. ketentuan Allah tu sentiasa yg terbaik buat hambaNya." truely said, i can't see u being sad all of yourself. kesedihan hampa, kesedihan kami jgk okeh :) please, stay in the way u're. ur smile make me smile . bintang mungkin hilang tapi anda tidak kot .kan :P  dia comel, ceria. n seriously mmg macam kanak2 ribina. i love the way u're . manja dia so cute . anggap ja kami macam ur sister even kami dgn dia insan yg knotra sekalipun. ada masalah, u can have me coz i am always there for u .

2. Nurzatul Syamim - masih baru dgn dia ni tapi kami cepat ja kamcing (rapat ). she's they way she is . nakal, suka mengusik . nampak ja gila2 centu tp sometime cepat jgk touching ! opsss, kantoi lah kan :) citarasa kitaorang hampir sama. that's why kami serasi bersama. cewah ! jujur, kami tak suka bila hampa diam. kami rasa sunyi. takda usikan dari hampa, xda oarng nk nyanyi utk kami :). hahaha. untunglah kan ada orang tolong nyanyikan. thanks eh

3. Najwa ( miss beauty SAKBA ). sumpah tak tipu, she is damn much beauty .Nurul Farhana Shahirah ( secret sensor ) . diam2 dia bukan sebarang diam. dia tahu segalanya . anugerah Allah utk dia. 2 orang ni ja yg aku harapkan utk tengok-tengokkan dorm bila i have no much time to do it so. matangnya mereka sesuai dgn usia.. selesa bila dgn mereka. dengar cakap .tetap ada di belakang aku dlm apa jua hal :)

4. Nurul Nadiah. orangnya pendiam. tapi sekali berbicara, 'wow !'  'OMG' . hahaha . redha je orangnya :) Alia. paling pendiam. dia cuma senyum n kadangkala tertawa bila 'kena' pada waktunya. bila dia dah mula cuba utk menyesuaikan diri, kami semua terdiam. saja kasi peluang dia utk bercakap. bukan senang nk menyembang dgn budak ni :)  Azean .dulu dialah paling diam. mysterious lah katakan. sekarang ni, dia dah pandai berkata-kata. petah berbicara rupanya. pandai menyakat orang dah budak ni tau :) kecil, comel ja.

## eh, aku tak lupa korang la. Nur syifa yang so mysterious . Siti Nur Ain yang memang so awesome .

No comments:

Post a Comment