Blogger Backgrounds

Sunday, 1 April 2012

bUkAn dOaKu...

Kian jauh kian hilang
kasih antara kita
nampak tenang pada zahirnya
tapi batin terseksa
yang terguris tak nampak di mata 
yang terhiris terluka
sesekali terbit airmata
tahan sebak di dada

Ke manakah nak di bawa
resah kian melanda
di manakah hendak ku khabar
pilu di dalam dada
bila kasih di hujungnya nyawa
rasa ingin dimanja
perasaan pun kian tersentuh
bila rindu ini berlabuh

Apakah yang dikejar dalam hidupmu
berkali kukata padamu
kita singgah di dunia yang sementara 
penuh tipu daya

Yang kekal di sana
biarlah kita bersama
usahlah hanyut terus terlena 
kerana dunia

Ada aku masih ada
kasih belum terhakis
sebenarnya sudah lama 
ku sungguh berkecil hati



Ya Allah..benarkan aq bakal kehilangan insan2 yg akrab dgnku yakni mereka yg aq syg buat kali kedua.aq cuba pelihara segalanya sbb aq xnk pisang berbuah dua kali.cukup2 lah apa yg p'nh berlaku dulu.salah aq  ker? aq ke yg hanyut atau mereka yg t'lebih megah terbang di atas sana sehingga melupakan aq di bawah sini?aq akui,prestasi akademik kwn2 mmg mantap.permulaan yg bgos..syukur alhamdulillah.bila masing2 kian terbang tinggi,knapa insan yg m'gelarkan dirinya shbt sggup tggalkan shbtnya sndiri.knapa?mcm ni ke kwn?korang tinggal aq sowang2 at sini mcm tu jerr..x sgka plak korang sggup biar aq hanyut sowang2 un sdgkn aq x p'nh mmpu t'byg utk tgk kwn2 'jatuh' inikan pula hanyut.hey u..everyone was talking about us.what happen to our friendship huh?aq kelu bila sume org tya pasal kita.aq x tau nk jwb pa.aq cuma mmpu senyum smbil menahan rasa.aq tau kau dah ada kwn baru tp mcm ni ke kau treat aq?habis madu sepah dibuang,mcm tuhh? aq x berminat nk kucar-kacirkan keadaan.that's why la aq biar jerr..aq dah buntu.kau mcm ni,dy mcm ni n 'my dear sis' mcm nihh..aq t'tekan sgt2 dgn keadaan mcm ni.sbb tu aq wat x tau je dgn keadaan sekeliling walhal dlm aty,Allah taa'la je yg tau.xpa lahh..korang pilihlah apa yg terbaek dlm hidup korang.mgkin aq bkn kwn yg baik tp aq sntiasa cuba yg t'baek utk org2 yg aq syg..smoga Allah bahagiakan idup korang.andai tkdirnya...peristiwa lalu kembali lagi...aq minta maaf sgt2..apa yg jadi tu pilihan korang.aq skadar mgikut melodi yg b'alun jer.jujo aq ckp,aq dah pasrah dgn semua yg jadik.sume ni bkn doa aq.satu je...jgn buang aq mentah2 dari idup korang sbb aq slalu syg korang.


No comments:

Post a Comment