Blogger Backgrounds

Wednesday 11 December 2013

Rindu Rindu Rindu And Sooooooooo Rindu :)

 Assalamualaikummmm , Hai * kenyit mata >.+

Sat, tak habeh lagi,
Rindu, Rindu, Rindu, Rindu, Rindu, Rindu , QINDUUUU. Opsss ! Hehe

Wokay , let us start !
Aku dah pun bergelar lepasan SPM. No more school uniforms, rules . Bebas . Tapi kan, rindu kawan-2 so much. Banyak yang aku belajar . Tahun ni saja pun, dah banyak hal yang aku sendiri tak duga jadi. Ntah la . Manusia, tak lari dari buat silap kan . Lepas ni, no more kawan-2 yang so caring, loving , saling berpesan- pesan, nasihat- menasihati and so on lah .

Dah takda apa yang tinggal untuk aku kat SAKBA. Bukan tak menghargai cikgu-2 , tetapi tersangatlah menghargai mereka. Bukan tak kenang jasa sekolah, tapi teramatlah kenang . Kalau bukan sebab sekolah tue, agak-2 la kan, aku bukan aku yang sekarang kot. Sekarang pun dah tunggang terbalik, takda la baik mana pun, agak-2 kalau aku bukan kat sekolah tue, aku double teruk pa .Ntah . Aku tanak dah kot menjejakkan kaki kat bumi SAKBA tue. Banyak sangat kenangan and i don't think so i am bear to face it . 5 tahun weh aku berkurung kat situ tapi aku tak menyesal pun . Apa-2 un everything depends on my result la. Elok resultnya, tkda la segan sangat nak menyua muka kat SAKBA tue . Hmm, I am not so close with juniors , so nak gi buat apa ? Aku tkda sesiapa .

'Adek-2' yang buatkan orang cakap I am so lucky tue?  Haha. Semuanya sementara cuma . Takda benda yang kekal pun. People changes . Chill la . Kalau Dia izinkan, ada la tue rezeki aku dengan meke . Takda nak buat macam mana. People come and go kan . Apa-2 pun, thanks for the golden memories we ever had .  Sorry kalau kami bukan contoh kakak yang baik . Kami mula nampak kat mana diri kami dalam hidup hampa semua sebab tue kami menjauh. Kami tak perlukan 'kita' yang tiada pengekalan dalam hidup kami. Apa-2 un, thanks atas pinjaman segala jenis tawa, senyum ria sesama yang kita pernah ada . Thanks sebab being my really awesome and happening juniors , dear 'adek-2' of Serphen 9 specially

Bintang ? Bintang aku dah lama tak berkelip. Malam aku dah tak secantik dulu. Mungkin ni yang terbaik kot, Ntah, dia happy ja. Kira okay lew tue kan . " Kalau bintang takda, kami akan cari jugak bintang tue sampai kami jumpa " . Haha. Keep it honey . Nevermind . Kadang-2 ada la jugak kerinduan untuk saksikan kerdipan bintang macam dulu .
Budak Kechik tue . Wallahulalam . No comment. Aku tak faham dia fikir cenna .Aku tatau apa yang dia nak. Aku nie seolah-olah wujud waktu dia susah ja . Aku sendiri tatau sejauh mana dia perlu aku, fikirkan aku, sayang aku. Sayang ? Ada lagi ka ? Aku rindu kelatah dia ;)

Kawan-2 . Tak tertulis kenagan yg kita pernah ada. tak tergambar pahit getir yg kita harungi sesama .Hanya Tuhan sekalian saksi segala- galanya tentang kita. Zealous 0913 . 5 mercury, 4 silver, 3 Alpha, 2 and 1 Gamma .Serphen, Pheonix, Orion, Delphinus .

I will be coming for my result . InsyaAllah , selagi nyawa dikandung badan :)

# Rindu
Zeelous 0313 :)

5 Mercury

When there were 6 of us on camera :)
 Kalaulah kita masih cenggini 

Terpisah kerana khilaf yang tak terduga . Mungkin ada alasannya.

Sahabat yg berpenanan tak ubah macam cikgu. Kerja dia selalu ajar aku.
Dia selalu mai kat aku, cari aku, untuk ajar aku semata-mata.
Keikhlasan dia buat aku rasa, ' aku boleh sebenarnya'
tkda apa yg mmpu aku balas atas semua kebaikan hang, cuma
sekudus doa tulus yang mampu aku iringkan
Terima kasih atas segalanya :)



No comments:

Post a Comment