Blogger Backgrounds

Saturday 1 September 2012


 KeRna aKu HaNya AkU
“Allah x pernah mengambil sesuatu yg kita sayang melainkan dengan menggantikannya dengan sesuatu yg lebeh baik dari yang kita sayang”


Tak perlu mencari teman secantik Balqis andai diri tak sehebat Sulaiman..mengapa mengharap teman setampan Yusuf jika kasih tak setulus Zulaikha..tak perlu mengharap teman seteguh Ibrahim andai diri tak sekuat Siti Hajar..dan mengapa didambakan teman hidup sesempurna Rasullullah s.a.w kalau diri x seteguh Siti Khadijah..



Nak bersahabat? Nak berbaik ? saya slalu ada utk awk?
Jujur, saya tiada masalah dgn semua tu tp alangkah bagusnya jika awk buka mata luas2 bub sya
bukan insan yg mungkin seperti yg awk harapkan..sya juga manusia biasa yg da byk kekurangan..





Walaupun saya bkn manusia yg sempurna n terbaik, at least saya MENCUBA utk jadi baik..

“Trima kasih buat korang  yg hadir dlm hidup aku..ikhlas ke x, aq x layak nk judge korang..sume tu urusan korang dgn Allah..apa2 un InsyaAllah, selagi korang slalu ada utk aq, aq un akn buat hal yg sama utk korang..sekiranya korang pergi dari idup aq, aq doakan korang bahagia n wish u to have someone much better than me…ada apa2 hal, sharing2 ja. Nk bergelak tawa, here I am..nk bersedeh2, I’ll beside u..igt ek, apa pun yg terjadi, ku kan slalu ada untukmu.janganlah kau bersedeh, coz everything ‘s gonna be okay!

Kalau boleh..

Aku xnk kehilangan menjadi milik aku melainkan andai takdirnya menjemput kau ke atas sana..


Sbb tu aq x pernah jauhkan siapa2 dari hidup bub once I did it,I really mean it..
I really mean what I ever said n insyaAllah I keep my words..

No comments:

Post a Comment