Blogger Backgrounds

Saturday 15 September 2012

jArAk AnTaRa KiTA


x perlu selalu ada depan mata kalau asyik nk gadoh ja..
x perlulah jumpa sepanjang masa..terserempak un da cukup
x perlulah nk berlakon segala bagai..just be urself ja
org kata, biarlah jauh di mata
tp dekat di hati


in a relationship, we just need the heart
kilometres, miles..nothing lah
kepercayaan, kesetiaan mesti mau ada  maa

hubungan jarak jauh..
penang-kelantan
penang -selangor
penang-melaka
penang- er mana2 je lah
 jauh kot...

 do u believe in it? wa manyak ragu2 ooo. bley sasau der.kawan sndiri dok jauh un dah loqat ! siap ckp dia dh lupa aku segala bagai..'adek' dok area2 utara ja un still rsa macam dia dok at amerika utara ja..huhuhu.dokk dekat2 x bez gak bub x sempat nk tido + mimpi yg indah2, alih2 da sampai.
apa2 un, Allah da tetapkan yg terbaik utk kita...

apa2 un..
sejauh mana jarak memisahkan kita, 
insyaAllah selagi diizinkan-Nya
aq akn selalu ada buatmu :D

hey budak..
saya x berjanji kalo saya x mampu nk tepati
i mean what i ever said
don't u doubt on me
mungkin nmpk saya uat ta tau ja hal kamo
tp believe me, i still do care about u
xda kata sayang dari saya,
x bermaksud xda lagi syg utk kamu..




No comments:

Post a Comment