Blogger Backgrounds

Saturday 10 December 2011

mr crocodile

Kebiasaannya lelaki buaya darat memiliki rupa paras yang tampan dan pandai bermain kata-kata. Cukup bermodalkan paras rupa dan ayat manis pasti ramai prempuan2 naif akan menjadi korban cinta mereka. Sungguh kasihan.tp kan,kdg2 diorg ni x ensom pon tp bujet ensom je lebih,,rsa mcm nk kasi cermin  cinderella yg boley b'ckp-ckp je at spesis2 ni tau.(ops...t'emo plak).


Lelaki buaya darat sering bertukar-tukar pasangan. Mereka tidak akan pernah puas dengan permainan mereka mempermainkan perasaan wanita. Visi mereka ' mudah mendapatkan, mudah juga membuang'. 'Amboi sedap dia je dah dapatkan cinta wanita lepas itu senang-senang dia tinggalkan!! Ingat wanita seperti sampah ke.?? Rasa nak lumat-lumat je spesis lelaki jenis ini.!!!

Warning!buat semua kaum hawa. Berhati-hatilah dari terkena jerat permainan cinta lelaki buaya darat. Laut atau sungai yang tenang jangan disangka tiada buaya. eh cup3..laut xde buaya tau.kang korg igt aq bgi ajaran sesat lak!Di bawah adalah ciri-ciri khas lelaki 'Si buaya darat + lidah bercabang'.


Lelaki buaya darat ciri khas mereka mempunyai perwatakan menarik.("mnarik la sgt")
1- Spesis jenis ini mudah terpikat dengan kecantikan seorang wanita, walaupun sudah mempunyai kekasih tapi tetap juga ingin mendapatkan cinta dari wanita lain. Jadi pada 'u all' yang cun-melecun tu baiklah berhati-hati. Wanita cantiklah sasaran utama mereka.so org2 mcm aq ni slamat sikit yer.hehehe taaapi ttp kna hati2 tau.

2. Jika mereka mempunyai kekasih pasti pada mulanya amat menyayangi kekasih mereka, tapi andai pada suatu saat mereka mula terpikat dengan wanita lain sedikit demi sedikit mereka akan menghindari diri dari kekasih mereka. Kalau terperasan akan perubahan sikap boyfriend 'u all' dah sah dia ada awek lain.huhuhu


3. Lelaki buaya darat kebiasaannya mempunyai sikap yang baik dan kelihatan 'innocent'. Sikap inilah yang mudah membuat wanita jatuh hati. Tapi awas!! sikap inilah yang akan memakan diri 'u all'. Di depan sangatlah baik, tapi di belakang mulalah berubah sikap menjadi buaya.pijak semut x mati kott....

Cinta hanya permainan bagi lelaki 'si buaya darat'.
4. Pandai menipu dan menutup kesalahan itulah lelaki si buaya darat. Wanita yang naif sering tertipu dengan sikap mereka yang bajet baik.

5. Spesis jenis ini amat pandai menabur janji manis yang akan membuat wanita merasakan seperti diatas awang-awangan dibuai mimpi dan angan-angan yang sama sekali tidak akan terjadi.korg pon jgn la jdi mgkuk ayun sgt tau!spy dulu..

6. Tidak pernah merasa puas dengan wanita. Mudah berpaling dari satu pilihan ke pilihan yang lain. 'Wah!! banyak betul pilihan.huhu..'..mntg2 la at dunia ni llaki makin kureng n prempuan makin byk,senang2 je dia nk take n throw sesuka-suki.

wahai prempuan2 skalian,kuatkan p'tahanan diri anda.beware!!
              





                                                                   

No comments:

Post a Comment